June 2012

14th june - Thursday

14. june 2012 at 16:29 Lima
Dobrý den slečny,
jen bych chtěla říct, už to nikdy nezvorám, protože chci být krásná a štíhlá. A dokážu to, já to vím. Dnes se du změřit, nebudu to dávat sem, to až když něco zhubnu. Tak vyčkejte, snad to nebude dlouho trvat :)
Teď jdu cvičit, pak přijde miláček a půjdeme asi k němu, tak chci využít volný čas co nejlépe. Napíšu vám jen dnešní jídelníček a pohyb:

Jídelníček
08.45 : třešňový koláč
10.40 : banán
12.30 : vařený brambor, maso + okurkový salát
14.15 : pomeranč
16.30 : lazagne

Pohyb: 100 sed-lehů, 100x stehna, 100x zadek, 50x ruce, 10 minut běh na místě
(Dneska je jídelníček na hov*o, ale bude to lepší, nebojte)

P.S.: Můj sen je takhle vypadat!! :)

7th june - Thursday

7. june 2012 at 22:04 Lima
Dobrý večer slečny,
máme tady červen a já sem pořád tlustá jako prase. Dlouho sem se nevěnovala svému blogu a musím přiznat, že hubnutí sem dost flákala. Teď mám novou inspiraci. Chci se líbit miláčkovi v plavkách. Vím, že do léta nestihnu být dost hubená, ale takové špeky mu ukázat nemůžu. Přece jen v posteli se lecos schová, ale na sluníčku se všechno ukáže v pravém světle.
Nemám moc času, tak to nebudu prodlužovat, dala sem si pár pravidel pro začátek, které budu dodržovat, pak pomaly budu přitvrzovat na náročnosti.

Tak tady je máte:
1. bohatá snídaně (cereálie, ovoce, zelenina, celozrný chléb)
2. obědy normální ale v menším množstvě (obmezovat smažená jídla)
3. lehké večeře (zeleninové saláty a pod.)
4. nejíst po 18.té hodině
5. vypít aspoň 2 litry čisté vody (nebo čaje)
6. když mě popadne hlad, mít po ruce ovoce nebo Bebe (svačina max. 2x denně)
7. vyhýbat se sladkým dobrotám a taky chipsům a podobně

+ postupně budu přidávat i pohyb
Nestíhám, tak nevím, kdy se zase ozvu, ale tyhle pravidla budu dodržovat na 100% !!!!
Zatím se mějte, Lima